Merhaba kaderdaşlarım Salı günü sezeryan oluyorum bebeğime kavuşacağım inşaAllah fakat çok stresli ve heyecanlıyım bu heyecanımı hangi düşünceyle dizginleyebilirim kendimi nasıl sakinleştirebilirim yardımcı olurmusunuz 4 aydır yatıyorum riskli bir gebelik geçirdim ve artık sona geldik Allaha sonsuz şükürler hala inanamıyorum bir gün kaldı inşallah 🤲🏻🩵🥲