Canım her ikisinde de dikişler sana bağlı ne kadar sürede toprlanıcagın herkesin aynı olmuyor , spinalde narkoz olmadıgı için kendinde oluyosun bence spinal daha mantıklı benim doktorumda spinal öneriyor . Genel anestezide sana narkoz vericekleri için o narkozu atman kendine gelmen zaman alıyor ve kendine geldikten sonra da bi müddet sersem gibi oluyosun onun dısında her ikisinde de dikişlerin olucak mutlaka dikişlerinin iyileşmeside toprlanmanda sana bağlı dedigim gibi herkesin acı eşigi ve vucudu aynı degil