Merhaba arkadaşlar 🤍 32.haftada çalışabilir raporu aldım. Raporda 32 haftalık hamile olduğum 37.hafta 15.07 tarihine kadar çalışabileceğim yazıyordu. İş verenim buna istinaden doğum öncesi iznimi 15.07’den itibaren izinli olacak şekilde sisteme girmiş. Çalışamaz raporu almama tekrar gerek var mı sizce ? 37+0 oldum bugün doktorum da pazar günü yok. Bir de sgk aradım fakat çalışabilir raporum sistemde gözükmüyormuş. Hastanenin mi göndermesi gerekiyor acaba ? İş yerinde bir sıkıntı olduğuna dair aramadılar.