mom02636 kızartmalı hamur işleri falan ağır yağlı yiyecekleri
tüketme biraz çorba bol limonlu salata ağırlıklı bişeyler yemeye çalış,ilaçla kontrol altına gelebilecek şeydir düşmese bile bende korkarak gittim elim ayağım titriyordu evet çok iyi olmuyormuş gebelikte enzim yüksekliği,gastroentroloji doktorum beni çok rahatlatmıştı açıkçası 🤗 sonra kendiliğinden düştü ama her ay kan veriyorum. Ast alt bakılıyor umarım düşer sizinki de