Tgcccc benim sezaryen sonrası 14.gunum. Ayni konudan muzdaribiz aslında. Her beslemede ilk başta anne sütü ile başlıyorum ve ortalama 20-30 dakika emziriyorum ama sanırım yetmiyor ve bazen tekrar aglamaya başlıyor kısa süre sonra. O zaman da 45-60 cc arasinda mama takviyesi yapıyorum. Bebek bazen doyuyor, o zaman bir mama takviyesi yapmıyorum. Aptamil 1 ile başladık biz. Doktorum bebeğin anne sütü alma oranına gore mama oranını zamanla artırabilecegimi söyledi. Her seferinde öncelik anne sütü ile başlangıç, sonra bebek doymaz ise mama. Aptamil ile Allah’a şükür bu zamana kadar gaz durumu yaşamadık ama her besleme sonrası gazını da çıkarmaya dikkat ediyorum. Bu bilgiler benim bebeğimi kilosu ile uyumlu, siz yine kendi doktorunuza da danisin tabii