23 haftalık hamileyim karnımın alt kısımlarında mor çatlaklar oluştu bayada var 16. Haftalarda başlamıştı çatlamaya, hergün badem yagı sürüyorum ama bir faydası yok gün geçtikçe çogalıyor başka bir önerisi olan yada bu kadar çabuk çatlayan var mıı lierac çatlak kremini alsam şimdi fayda eder mi ki