Aylinnida Allahım bugünleri de gördüm çok şükür kızlar dualarınızda unutmayın çok korkuyorum ama bir yandan da çok mutluyum. Birde doğum yapan anneler doğum tecrübelerini paylaşabilir mi? 😊😊😊
Masalada Bhryeatss bişey sorabilirmiyim devlet hastanesi mi sana gün verdi benimde 39+2 bebek ters hala
Bhryeatss Masalada evet devlet hastanesi gün verdi makat geliş daha dönmez dedi yarına sezeryanım var hayırlısıyla inşallah 😌
Masalada Bhryeatss benimde bugun sancılarım var ya regl sancısı gibi ağrı giriyor karnıma çok şiddetli sonra çıkıyor