Simay13 Tek göğsümü almıyor bebeğim doğduğundan beri. Zaten o göğsümde sütte yok. Tek göğüsle devam ettik. Doktor mamada verirsin dedi. Önce emzir 20 dk. Sonra mama yap 60 CC ne kadar içerse öyle devam edersin dedi. Bebelac bütçeme uygun geldiği için onla başladım. Çok aşırı gaz yaptı. Devamlı ikiniyor gibi geriliyordu. Aptamile geçtim. O da kabiz yaptı. Sma mama var onu duydum. Kullanan arkadaşlardan cevap bekliyorum memnunlar mi acaba. Yada napabilirim önerileriniz var mi
CgladaP Simay13 hipp kullandım ben memnundum 1 yaşa doğru aptamile geçtim. Aptamil biraz daha tatlı geldi kızım daha çok sevdi. Aptamile geçtikten sonra başka mama almadı içmek istemedi hiç
noluyosanagenemiross Simay13 ıkınma mamadan dolayı mı oluyor gerçekten? Doğduğundan beri benim kızım da ıkınıp duruyo uykusundan uyanıyor sebebi bu mu yani? Herkes normal diyordu bende gaz damlası almıştım
Alposannesi14_ Simay13 canım benim de sütüm az, bebeğime sma optipro kullanıyorum, gaz sorunu yaşamadım, önce emzirdim ne kadar emerse sonra 60 cc verdim 3 saatte bir veriyorum,33 günlük bebeğim. Bu mamayı tavsiye ederim
Simay13 CgladaP bu demek oluyor ki benim kızda almayacak başka mama. Denim mi ki. Yoksa mamaları hepten mi terk eder
CgladaP Simay13 bilemiyorum çevrenizde bebekli biri varsa deneyin belki içer. Ben o an acil mama ihtiyacım vardı aptamil yoktu hipp almıştım ama kızım içmemişti aptamilden sonra. Umarım bebekten bebeğe değişiyordur ve sizin bebeğiniz geçmeyi düşündüğünüz mamayı içer 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Simay13 noluyosanagenemiross ben öyle tahmin ettim. Karnına dokundurmuyordu daha çok ikiniyordu. Gerilme gibi yapıyordu. Mamayı değiştik bu sorun hemen bitti. Bu seferde bundada kabızlık çıktı.
Simay13 Alposannesi14_ tek gogsumu alıyor. İyice emziriyorum. Sonra 30 CC mama yapıyorum. Benimde bebeğim 33 günlük. Kilo alımı nasıl. 1 ayda ne kadar gram aldı yada kilo
Alposannesi14_ Simay13 1aylık kontrolüne gitmedik daha canım, en son 15 günlüktü kilosu gayet iyi meme+mama devam dedi doktorum öyle devam ediyoruz
Simay13 Alposannesi14_ biz 25 günlükken gittik. Kilosu iyi dedi. Gece bir türlü uyanmiyor dedim emmiyor mamada almiyor gece dedim. Almasın emmesin bırak uyusun dedi doktor. O yüzden sordum kaç gram aldı diye.
Alposannesi14_ Simay13 uyusun mu dedi, benim doktorum kesinlikle 2 saati geçirme zorla uyandır yedir demişti
Yenibirannee Simay13 ya bazi doktorlar dediğiniz gibi kilosu gelisimi iyiyse gece uykusunu bölmeyin diyor. Ablamda ayni şekilde yapti aksam 12 gibi emziriyordu birde sabah 7 de. Bebeğinin hic uyku düzensizliği olmadi geceleri hep deliksiz uyur. Ama ben 2-3 saatte bir emzirmek için uyandirdim uyanmasa bile zorladım kızım 2 yaşında deliksiz uyuduğu uyku sayılıdır. 2. Bebeğimde gelisimine göre bende öyle yapmayı düşünüyorum
Simay13 Alposannesi14_ vallahi uyusun dedi. Çünkü bende burda görüyorum yada netten bakıyorum ilk ay 2 saatte bir emzirilmeli diyor. Öyle deyince şaşırdım. Ama kızım 4 5 gündür geceleri 3 veya 4 saatte bir uyaniyor.