Mrym53 benim kuzenim orda doğum yaptıda pek memnun kalmadı sancı odası falan herkes aynı yerde sancısını çekiyormuş doğumhanede herkes birbirinin çığlığını duyuyormuş falan kızın psikolojisi bozulmuştu ama bu dediğim 8 sene önce yeni bina yapıldı falan belki değişmiştir. Birde ben bir kere kontrole gittim ama doktoru hatırlamıyorum hiç ilgilenmemişti bir dahada gitmedim.