Kizlar bugün dip temizlik yapmak istedim ve işe konuldum önce mutfaktan başladım . Buzdolabıni yıkadım , camları sildim , dolap kapakları sildim , fayanslari yıkadım yani mutfakta dip köşe girdim. Tabi hamileliğin de verdiği ağırlık ile baya yoruldum . Sırtım çok ağrımaya başladı o yüzden sadece mutfağı yapıp bıraktım . Toplamda 3 saat gibi bir süreç harcadım . Bu temizlik beni baya yordu ama asıl olan temizlikten hemen sonra ishal oldum . Sırt ağrısını anlarım da ishal ne alaka dedim . Çok mu zorladım acaba diye düşünüyorum bı an korkmadigim değil açıkçası