Beeyzz evet canim serklaj sonrasi bir hafta hic kalkmadim.sonra domtprum normal yuruyebilirsun az azda olsa disarida cikiyordum.ama sonrasinda ultrasonda genişlenme goruldu dikiş dişi kendi kendiliyinden tamamen simdi evdeyim yaçmozca yemey,wc ya kalkiyorum.yaz ayi zorda olsa katlanmaliyiz bebek icin.onceki serklajimda ayakusdu durdum ikizlerim erken dogumla yaşamadilar.simdi cok korkuyorum onun ici. İş yapmiuorum yrmrk hicbisey yapmiyorum