ASE6154 Kızlar biraz önce böyle su gibi bişey aktı ama çamaşırımı pijamamı hep ıslattı, altıma kaçırdım zannettim resmen. Saydam beyaz kokusuz bir sıvıydı sizce ne olabilir?
Bsra-27 ASE6154 benimde oluyo sürekli çamaşır ve alt değiştiriyorum normalmiş ama sanırım eğer başka belirtileriniz yoksa tabi
Nerfemm ASE6154 sizi bilmem ama benim bir kere oyle olmuştu yıllar önce iltihap falan oluyodu arada kendi kendine. İltihap akmıstir demislerdi
ASE6154 Pamuk adetim bittikten 6 ve 7. Gün yumurtlama belirtileri gördüm bat 28 göğüs ucuna dokununca iğne batıyor resmen
Pamuk ASE6154 Daha var adetin benim yumurtlamamın 11. Günü çıktı testte.Ben çok bel ağrısı çekiyorum,akıntı,halsizlik göğüs ağrısı yok önceki hamileligimde bahsettiğin gibi göğüs hassasiyeti vardi bunda yok.
ASE6154 Pamuk yumurtlamam erken olfuysa o dediğim tarihte yabi 7 ve 8 temmuz yumurtlama tarihi 30 haziran ve 7 temmuzda ilişki oldu. Yani aslında belirti mi bilmiyorum ama acaba önemli bişey mi diye merak ettim
Pamuk ASE6154 Ben 3 temmuzda yumurtlamistim 2 gün önce hamile oldugumu öğrendim.Ogrenmeden once belirtilerim vardı.
kevserky ASE6154 bn hamile kaldığomı o sıvı akıntı sayesinde anladım ilk belirtimdi. İşedim sanıyordum bnde aslında döllenme oluyormuş. 5 gün sürdü o akıntı
ASE6154 Pamuk anladım canım ben daha çok hani acaba başka bir sebepten mi diye merak ettim enfeksiyon falan gibi
ASE6154 kevserky ayy resmen öyle oldu işedim sandım bi an hani böyle adetliyken ilk günlerde dolu dolu bi anda akar ya kesin pedten taştı dersin aynen öyle bişeydi
ASE6154 Nerfemm bende acaba dedim o yüzden aslında kokusuz kaşıntıda yok enfeksiyon da yanma koku ve kaşıntı oluyor genelde bide rengi sarı yeşil oluyor bu beyazdı
Nerfemm ASE6154 inşallah gebeliginde olur canım Allah isteyen herkese nasip etsin. Cok kafana takma akisina birak bak guzelhaberleri nasil alicaksin