mbs44_16 9+5 gunluk hamileyim. Bulantilariniz ne durumda acaba. Cok fazla halsizim ve bulantilarim biraz azaldi gibi gecmesini dort gozle bekliyorumm siz ne durumdasiniz
SeymaSimsek Bulantılarım çok azaldı diyebilirim. Sadece karın ağrım oluyor onu da bu haftalarda normal kabul ediyorlar 9+5 bendee 🤗
merii10 bende 10+1 oldum başından beri bulantı hiç yasamadm ama biraz kasik ağrım var ve halsizlik sürekli uyuma isteğim var.
mbs44_16 Sembat123 yok benim tek sıkıntım bulanti ve halsizlik. Ama bel agrisini normal kabul ediyorlar galiba
Sembat123 merii10 aynen öyle 2 gündür çok şiddetli suan tuvalet ihtiyacımı bile zor görüyorum kalkamıyorum siz bu duruma gelmezsiniz umarım dikkatli olmak lazım
Defne10 Benim de 10+2 bulantılar tam gaz devam hala hapla durabiliyorum bazen hap bile fayda etmiyor 😔
Zy73 Benimde 10+4 bulantı tansiyon düşüklüğü kaşık ağrısı sancısı adet olacakmışım gibi hatta ve tiksinme hepsi fazla fazla var 🫠🫠