Ben kızımda yaptırmıştım değerim yüksek çıktığı için çok doktor kızımın down sendromlu olabileceğini söyledi hatta doğduktan sonra bile yüzüne bakıp bu çocuk down diyenler oldu ama genetik test yaptırdım çok şükür sağlıklı şimdi ikinciye hamileyim doktorum yapılsa iyi olur diyor ama bunca yaşadığımdan sonra tekrar dokuz ay ağlayacağım korkusu beni bitiriyor bende çok kararsızım bu yüzden