redann4 Acıbadem minimum 1 yıl sigortalı olmayı talep ediyor doğum+muayene karşılamak için, onda da zaten maksimum 38bine kadar karşılar diyor mesela. Benim ucu ucuna denk geldi, kan tahlilinde gebeliğim çıktığında 6 haftalıktı bebeğim, eğer 4 haftalıkken testte çıkmış olsaydı muhtemelen bir yılım dolmadığı için karşılamayacaktı 😕 bazı sigorta şirketleri sigortalılık süresi 1 yılı aştıktan sonra karşılamaya devam ediyor, bence Acıbadem ile mutlaka bir konuşun🙏🏼