Kalp Ben geçen hafta gittim göstermedi ya önümüzdeki aya kaldı şimdi 14+ 1 haftalığım bu cinsiyet tahminden anlayan var mi acaba SevvaallEr
Fenciiii iremdemirr artık parayla instagramdan bakıyor ve ben para verdim kesin %99 kız dedi erkek çıktı benim
Nur2626 iremdemirr kapatmış olabılır artık instagramda Adı Bende Saklı diye yazın çıkıyor orda ücretle bakıyor bende ücretle baktırmıştım
cnnt2110 Bebek sağ kasığa yerleşirse erkek, sol kasığa yerleşirse kız diye söylentiler oluyor. Doğruluğu var mıdır acaba 😊
SevvaallEr Valla benim bütün teorilerim filan erkekti bi nub teorisi kızı dogruladı en dogrucuda oymus çin min bahane😂 14 e kadar göstermedıyse kız olabılır erkek sırt ustu bıle duedugunda kolay daha anlasılıyor cunku
Kalp SevvaallEr SevvaallEr aslında randebu denk gelmiyor gittiğimizde 13 haftalıktı bidaki randevuda 16 haftalık olcak