Newmom üşütmekten de olabilir. Benimde o şekilde ağrılarım vardı. Acile gittim. Nst te sancım çıktı. Açılma olmuş. Bir gün hastane de yattım. Kendimi yorduğum için hepsi üst üste geldi. Şimdi evde dinleniyorum. Çok şükür daha iyiyim. Ama ihmal etme canım böyle şeyleri. Bir doktora görün derim. Erken doğum riskim ortaya çıktı benim. Rabbim yardımcın olsun.