miniyo mutlaka bir git canım doktoruna. Belirtilere göre açılman olabilir belkide. 36+3 olduk bizde. Aşırı derecede bel ve kalça ağrım oluyor benimde geceleri. Ama kasık ve pelviste bir ağrı hissetmiyorum henüz. Kasıkta hissedersen ve düzenli ağrın olursa gel dedi bana