https://mutluresim.com/images/2023/07/16/nbIvJr.jpg.
Kızlar mayıs ayında kimyasal gebelik yaşadım takip etmiştim ovülasyonla geçen ay takip etmedim normal regl oldum günümde bu ayda takip etmeyecektim ama aşırı derecede akıntı gelince elimde olanlarla iki gündür yapıyorum ama yumurtlama galiba sol kasığımla böbreğimin arasında aşırı derecede ağrı var yumurtlamadan mı oluyordur bide çatlaması için bişey yapılıyormu bilenler cevap verebilirmi lütfen