Aslikadioglu kesinlikle girmeli. Benim eşim en büyük destekcim. Yanımda olmasını çok istedim oda çok istedi. Sancılarımın başlamasından bebek çıkana kadar hep yanımdaydı. Kordonunuda kesti. Kendi sözleri bunlar “ iyi ki doğuma girmişim, sen ne büyük acı çektin böyle, seni çok seviyorum” . Nasıl hissettin dediğimde, "sen acı çekerken elimden bişey gelmediği için çok stres oldum sadece dedi. doğumdan sonra aylarca bana sarılıp sarılıp seni çok seviyorum dedi. Bana göre girmeli, ama sizin olduğunuz tarafta durmalı, yani bebeğin çıkışını vajinanızı falan o an görmemeli bana göre. İlerde cinsel olarak gözünde canlanmaması açısından.