aysenuroztunc babyiscoming_ 3 temmuzda vurundum bat 20 si hiçbir belirtim de yok pazartesi test yapmayı düşünüyorum
babyiscoming_ Kubra00111 yaa benimde 29 temmuz 🥰 Ben vurulalı 5 gün oluyor. Bugün sağ kasığımda bir kaç dakika batma hissettim
Serpbars Benimde 6. Günüm ara ara batmalar oluyor ama psikolojikse olabilir kızlar bu arada iğnedenin yan etkisi olarak kabızlık yaşayan varmı ayıptır söylemesi ama
tatlisbirkiz babyiscoming_ şeffaf mı. Ben böyle akıntı olmayınca çatladıgından emin olamıyorum ya olumsuza yöneliyorum yine 🤦🏻♀️
babyiscoming_ aysenuroztunc hadi hayırlısı canım inşallah pozitiftir bende bugün test aldım beklemedeyim daha çok var🙏🏻
babyiscoming_ tatlisbirkiz valla bilmiyorumki canım mantıken 36. Saatte çatlaması lazımdı ama benimde sonraki günlerde akıntı oldu
Munevver_bozdogan babyiscoming_ 2 gün oldu vurulalı 15 gün sonra test yap dedi doktorum bekliyorum sabırsızlıkla 😊
Serpbars Munevver_bozdogan çok kötü bir kabız ama yani ayıptır söylemesi ama kendimizi sıkmamız etkilermi acaba onun için korkuyorum siz bişey denediniz mi acaba geçmesi için
tatlisbirkiz babyiscoming_ doktora sordum bu durumu. Kendiliğinden degıl de iğneyle catlattıgımız için olabilir akıntı görmemen normal dedi canım bende bilemiyorum ya