İyi günler anneler ve anne adayları..
40 haftayı doldurduğunu güne doktorumuz randevu vermişti kendiliğinden dogum başlamaz ise suni sanciyla başlatılacaktı. O gün geldi çattı poliklinige gittim ultrason bakti birde alttan bakayım dedi 3 cm açıklık vardı ve bebeğin kafası baskı yapıyordu. Bu arada suyum sızıntı şeklinde gelmiş ama ben anlamamışım sadece suda azalma olmuş ve Bende hiç belirti yoktu. Yatış verildi damaryolu açıldı lavman yapıldı. Suyumu patlattılar asistan eliyle patlatamayica ucu tığ gibi bi plastikler patlattılar ama çok kötüydü Sonra suni sanci verilmeye başlandı yarım saat içinde sancılar başladı. 1 saat suni sanci verdiler 1 saat kapattılar koridorda yürü dediler böyle böyle sabah 10dan akşam 7ye kadar uğraştım. 8 cm açılmam oldu. Sonrasında kordon dolandığına için acil sezeyana alındım 1 saat içinde dogum dikiş hersey bitmişti. Genel anestezi istedim zaten o an sancidan beni sezeyana alın die yalvaracak duruma gelmiştim. Bebeğim direkt yoğun bakıma alındı solunum yetmezliği ve enfeksiyon vardı doğumdan sonrada burnu kanamis. 4 gün kuvezde kaldı sonra yanıma verdiler 4 günde öyle kaldık sonra taburcu olduk. Şuan 26 günlük olduk şükür hersey yolunda. Yani anlayacağınız her iki doğumu da yapmış sayıyorum 🤣 hayırlısı böyleymiş şükür bebeğim sağlığına kavuştu gerisi önemli değil.
Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 4 sene yolunu beklediğimiz için en iyi de bizi bizim gibiler anlar. İnşallah kucağınız boş kalmaz.🥰