Selinmoon Merhabalar. Bir şey sormak istiyorum tecrübeli annelere ve anne adaylarına 🌺 çok sancım oluyor henüz hamile olduğumu yeni öğrendim adet sancısı gibi. Çevremdekiler tutunma ağrısı diyorlar ama öyle midir. Korktum biraz
Masalada Selinmoon ben hamile kaldığım günden beri çekiyorum şimdi yine çekiyorum dogıracam sanırım 39+3😂
Youngmotherr Selinmoon büyük ihtimalle yerleşme ağrılarıdır 🌸 içinizi ferah tutun Allahın izniyle her şey yolunda gider inşAllah 🙏🏼🌸 Biraz önce tüm hamilelere dua ettim duam senin için de kabul olur inşAllah 🙏🏼🤍
Derin11 Selinmoon yerleşme ağrısıdır bende de oldu hatta her adet döneminde yaşayabilirsin de dediler dayanilmayacak seviyede ve geçmeyen bir ağrı olursa hastaneye başvurun
Selinmoon Masalada gerçekten mi ? Çok korktum bende 🥺 bebeğimi görsem rahatlarım sanırım . Allah size de kolay doğum nasip etsin inşallah ♥️
Aydemi Ben de 19 haftalığız valla uyandığımda benim de ağrım oluyor hapşırınca ağrım oluyor çişe gidiyorum ağrım oluyor😂😂 ağrımak için bahane arıyor sanki. Rahim genişlemeye çalıştığı için olabiliyormuş
Selinmoon Derin11 . Tamamdır öyle yaparım dayanılmayacak gibi değil şuan da zaten yarın doktora gideceğim o zaman bir sorayım doktoruma 🙏 çok teşekkürler yorumunuz için 🥰
Aydemi Selinmoon çok biliyorsan sen olumsuz düşünme diceksin😂😂 elinde olan bişey değil ki. Ben yatakta dönerken bile bazen bişey olur mu böyle dönsem felan diyorum. Daha göbeğim bile yok😂😂😂