nniduaa Birkaç testim kırmızı çizgili gözüküyor onlarda kan uyuşmazlığı pozitif tiroid değerleri yüksek glukoz değeri 108 bunlarla alâkalı bilgisi olan var mı
minikmucizeemaak nniduaa Kan uyuşmazlığı pozitif ise iğne vurulmanız gerekiyor diye biliyorum doktorunuza mutlaka gösterin bence
hasret80 Tiriyot yüksekliği varsa endokrin ne yönlendiriyor ilaç başlayıp düşürüyorlar ben kullanıyorum
Eeyylluull Tiroid ve glukoz benimde yuksek çıkmış pazartesi tekrar kan verecegim ciddi bisey degildir inşallah