nniduaa 7+3 hamileyim cuma günü bebeğimin kalp atışını duydum ve doktor standart testleri istedi verdim az önce sonuçlar çıkmış mı diye baktım bikac tanesi kırmızılıydı onlar kan uyuşmazlığı pozitif tiroid referansım yüksek ve glukoz 108di bunlar hakkında bilgisi olan var mı acaba
Zehranurr_ nniduaa kan uyusmazligina igne yapıyorlar 28. Haftada felan, şekerin yuksek cikmis diyet felan verirler onada , troide de bulurlar bi çare sonuclarini gostermeye git tekrar doktoruna onlar seni yonlendirir canini sıkma olur boyle seyler
Zehranurr_ nniduaa hayir canim hepsinin bi caresi var cok şükür sen sadece kontrolune git doktor seni daha iyi yonlendirir💙