baybarsmom RaBia-1561 bende zona oldum. Doktorum daha önce de zona geçirdiyssn birşey olmaz dedi 3 kere zona oldum 25 yasındayım. Zona normalde de bebeğe zararı yokmuş. Tam belimde cıkmıstı. Krem verdi kullandım geçti
Fatmayagiz Ben geçirdim baya da ağır şekilde hemde. Direk cildiyeye git sakın kendin bişey yapma dağılıyor gidiyor çünkü. Krem falan bişey sürme daha da artırabilir. Bana iki tane hap vermişti kendi doktoruma danışıp kullandım 1 ayda geçti
Fatmayagiz @RaBia-1561 Bende bebeğe zarar verecek bi tür olmadı. Kalçamon bir yanı ve bacak aram komple yaraydı. Çok aşırı kaşınma yanma acı çektim. Ağır üzüntü sıkıntı stres ve bağışıklığın düşmesinden kaynaklıymış. Ama sendeki durum nedir zararlı olur mu bebeğe onu bilemem doktorun bilir ancak. Batikon krem jel vs bişey sürme ama suya da tutma. Günlerce sudan uzak kaldım ben zararı oluyormuş. Biran önce doktora git canım inşallah kurtulursun hemen