runkli0606 Heloo63_ hiç belli olmuyor bazen kafama diktiğim bile oluyor 20 damla brnim günde ama jiç damlayla uğraşmıyorum göz kararı döküyorum içiyorum
Beybicik Heloo63_ D vitaminleri yağlı olduğu için bardakta suya veya kaşığa damlatılmaması gerekir. Bardak ve kaşıkta kalıyor çünkü. En iyisi yiyecek bir şeye damlatıp yemek.
MinikMucizem___ Minigininannesi merhaba d vitaminini hergun mu 9 damla kullanıyorsunuz doktor 9 damla dedi ama eczaci çok buldu
Kubra-esc60 Heloo63_ en yanlış yöntem suya damladılan vitamin tüm etkisini yitirir en etkili yöntem direk ağıza damlatmak ,ekmeğe damlatmak veya marula damlatarak kullanmak
Minigininannesi MinikMucizem___ evet her gün 9 damla kullanıyorum. Benim eczacı da şaşırdı ama sonuçta hamilelikte ihtiyaç farklı oluyor doktora guvenmeliyiz
Mjdnr Ben de aklıma geldikçe akşamları alıyorum, yoğurtla emilimi daha iyi diye yoğurdun üstüne damlatıyorum çoğu zaman. Ama yemeğin üstüne bile damlatmışlığım var. Bu ara baya unuttum ama kullanmayı 😬
AslanMerak 9 damla kullanıyorum Yağda çözülen bir madde dedi eczacım ekmeğe damlatıp biraz da zeytinyağ damlatıp öyle kullanıyorum bende