Anonim3447 Sema5844 38+4 haftalık olduk başı aşağıda ama kanala inmemiş ördek yürüyüşü bile yapıyorum olmuyor
MyBabyy_ Sema5844 benimde 39+3 kanala girdimi bilmiyorum geçen hafta söylemedi doktor öyle bişe herhangi bi belirtide yok sizde sancı vs bişeler var mı benim bebişte baş geliş şuan
Sema5844 MyBabyy_ hiç sancı vs bişey yok p.tesi gitmiştim en son bide yarın gidicem geçen hafta girmemişti yarın bakalım ne diyecek 1 haftadır baya bişey yaptım ama girdimi bilmiyorum
Fatmaa_ Benimde 39 +1 hala tık yok her gün eşimi darlıyorum neden gelmiyor diye. Adam benden bıktı doğurda kurtulalım diyor artık 🤣 doktorum da bekliyelim dedi her şey normal beklemedeyiz..
Sema5844 Fatmaa_ bizde aynı şekilde beklemedeyiz hatta benim eşimde son ödeme tarihine kadar beklixek heralde 40.haftayi dolduracak demekki diyo😂
Elif_Annesi Fatmaa_ şuan herşeyle aynı durumdayız.Doktoruma suni sanciyla doğumu başlatalım mı dedim 40 haftadan önce doğum yatisi vermiyorum sezeryan istersen anca öyle dedi
nbhnp 39+5 🙋🏼♀️ annesinden ayrılamıyor bizimki de 🤭 40+1 de çarşamba günü kontrolüm var bakalım bir gelişme olacak mı bekliyoruz ne sancı var ne nişan ne bir belirti. Beyefendinin keyfi yerinde heralde oynaşıp duruyor hala içerde🤷🏼♀️🐣