gulcee1 Bizim için henüz erken 15+6dayiz ama siz detaylı ultrasonu kaçıncı haftada yaptırdınız ne kadar sürdü sonuçlarınız nasıl 🐣
Beggg gulcee1 23+4 iken gittik bir sıkıntımız çıkmadı🧚🏼♀️ Bence uktrasonun son haftaları daha iyi çocuğun yüzü en azından daha belli oluyor
YigitPoyrazMomm Yazmelegi_ merhaba canım birşey sorabilirmiyim detaylı ultorsan kaçınca haftada gittiniz acaba ben şuan 18+0 günlük hamileyim yani siz neler yaptınız anlatır mısınız ilk gebeliğim tam bilmiyorum
Sinem_45 gulcee1 23+4 te yaptırmıştım yaklaşık 15 20 dakika sürdü çok şükür bir sıkıntı yok sadece yüzünü göremedi ondada bir problem olmayacağını söyledi doktorum 🌸
Zehrabal1 YigitPoyrazMomm 20 ile 24 haftalar arasında öneriliyor genelde 21-22 haftalar en ideali oluyor. Ama ben 19+4 de gidicem doktorum izine cikicak ve o haftalarda gelebilicegimi söyledi
Yazmelegi_ YigitPoyrazMomm 21+3 te gittim 20 ile 24 arası dediler bana erken gitme 21 den sonra git daha iyi olur zaten normal ultrason yerine yatiyorsun doktor tek tek inceleme yapıyor ben içeriye girmeden odanın içinde 10 dk yürüdüm bebek hareketli olsn die
YigitPoyrazMomm Zehrabal1 o zaman hiç acele etmeyim çünkü okudum kadar bir yerde bebegin gelisimi beyni tam 20 haftayı buluyomus bide gün veriyorlar sıra hemen hemen 21 hafta denk gelebilir veya daha erken ben 19 gitmeyi düşünüyordum tesekur ediyorum yorumuzun için içim biraz daha rahatladı
gulcee1 Birde kızlar ben normalde özel bı hastane takibindeyim ama burda gördüm ki detaylı için 2500 falan diyorlar aşağı yukarı, sizce değer mi yoksa devlette yaptırsam daha mi mantıklı