4 ay önce spiral takındım adetim hep düzenli bir şekilde oluyordu ara ara da kanamam oluyordu en son 2 temmuz da adet oldum dünle büğün de yine lekelenmem oldu kanlı spiral dan sandım ama dün
Mide bulantısı kusma herşey çok iğrenç kokuyordu bel ve karın ağrısı şimdi de ayağa kalktım mı başım ağrıyor dönüyor bayılacak gibiyim
2 tane bebeğim var küçük olan 11 aylık büyük olsn 2 yaşında küçük de adet gördüm sonra hamile olduğumu öğrendim onda hiçbir belirti yoktu
Dün acile gittim doktor ara hastalığı dedi bulantı ilacı verdi onu bile kustum