Nasıl rahatsam öyle yatıyorum valla 😅 Hiç kasmıyorum. Kendi doktorum da aynısını söyledi, sen nasıl rahatsan öyle yat, zaten sen rahatsan bebekte rahattır dedi 😇 O yüzden özellikle sola yatayım diye zorlamıyorum kendimi, özen gösteriyorum tabii ki ama genelde hep sırt üstü buluyorum kendimi ☺️ Ay hiç dert etme eskiden büyüklerimiz sola yata yata doğurmamışlar sonuçta 🙈