Kızlar, feci zam gelmiş hastaneye. 280 liraydı muayene, 480e falan çıkmış tam duyamadım eşim ödeme yapıyordu o arada. Eşime sordum düz hesap 500 dedi yani 🤦🏻♀️ Normal doğum 7 binden 9a çıkmış, sezeryan da 11.500 🥴 Muhasebe ile görüştük 6 ayda bir oluyormuş zamları