Nazzaslan Merhaba hanımlar Devlet hastanesi takipli olduğumdan dolayı doktorlar bu tarz soruları cevaplanıyor😂 37+5teyim sizceada çayı icsemmi başlasam mı doktoruna soran doktoru öneren var mıiii ??
cokkasmabeabi Nazzaslan ben fincan fincan tükettim 1 haftaya kalmadı doğum. Adaçayı almamıştım ama ahududu çayı içtim hurma yedim
Tugrann-annesi0404 Nazzaslan Arkadaşlar Meryem ana otu doğumu kolaylaştırıyor netten araştırın isterseniz. nasip olur ise ben de yapacam
etkafa Nazzaslan bi arkadaş ada çayı içiyordu bende burda gördüm hatta içtim bi bardak bu gün doktoru söylemiş onada
Bulbulyuvasi Rezene için doğurursun diyen kimdi 41+1 olduk ne gelen var ne giden çay may hikaye kız her seyi içtim ben
cokkasmabeabi Bulbulyuvasi rezene kullanmayın. Bebeğe de kullanmayın. İçindeki hormon sebebiyle erken ergenliğe bile sebep oluyor
Nazzaslan 37+6 açılma varmı yokmu diye kontrol etmediler inşallah haftaya sağlıkla oglusuma kavuşurum teşekkürler herkese 🙏
Nazzaslan Valla bugün başladım adacayina hergün neredeyse squat ve plates topuyla hareketler yapıyorum 37+6 haftaligiz bebişim biraz iri sağlıkla kolaylıkla doğururum inşallah haftayaaa kadar doğurmak istiyorum 😂🤦🏻♀️
cokkasmabeabi Uduruu 6 9 arası hurma yedim, ikişer bardak adaçayı ahududu yaprağı çayı ve tarçın çayı içtim gunde