18 haftalık gebeyim. şiddetli bulantılar yaşadım serumla beslendim prilam zofer unisom kullandım. bulantılarım azaldı, kusmalarım bitti hamdolsun ama iştahsızlık hiç geçmedi. açlık hissim tamamen kayboldu. yani hiçbir şey yemesem acıktığı. aklıma gelmiyor. canım hiçbir şey istemiyor. aynı durumu yaşayan var mı? kendim için değil bebek için endişeleniyorum.