Feyzabeyoglu Bende 18 haftalık hamileyim ve ikinci gebeligim Ben de hala hissetmiyorum gibi bisey yanii🤷♀️
Ebru_ozdemr24 Bende mi öyle olur derseniz doktor daha erken demişti ama yani 3 aylıkken daha çok damar atmasi oluyordu şimdi o bile yok
Feyzabeyoglu Ebru_ozdemr24 yok ilk gebeliginse ondan da gec hissedebilirsin Dokular daha çok ince değil iceride Bu arada oglum olacak Bazen plasenta yeri de hissetmeyi etkileyebiliyor
Son1434 Canım Allah kucağına almayı nasip etsin bende o haftalarda sadece kalp ritmi gibi bişeyler hissediyordum suan 25 haftadayım tekme dahi hissediyorum arada 2 haftaya kadar net hissedersin
Ebru_ozdemr24 Feyzabeyoglu evet ilk gebeliğim basen diyorm acaba benmi anlamıyorum diye ama yok hareket etmiyor
Rabissh Ebru_ozdemr24 bende çok takmıştım hissetmiyorum diye şimdi 35 haftaligim ve kaburga kemiklerime vuruyor kasığımda hissediyorum hareketlerini o derece durmuyor ve hiç durmuyor sürekli hareket halinde dert etmeyin daha çok küçük olduğundan hissetmiyorsunuz.
Agg0207 Ebru_ozdemr24 ilk gebeliginde çok normal canım ben 21. Haftada hissetmiştim ikinci hamilelikte de 21.haftada hissettim
derya_16 Ebru_ozdemr24 benimde ikinci gebeliğim 18. Hafta dolmak üzere henüz hissedemedim. Dr plesanta önce o sebep olabilir dedi. Bekliyorum bakalım bir korku bir heyecan🙏
Ebru_ozdemr24 derya_16 plesantayla alakalı bisey demedi bana 2 haftaya çok daha net hissedersin dedi bana gittiğimde 18+2idim Dr da öyle diyince dedim herhalde hareket ediyor ben anlamyrm🤷♂️🤷♂️