Brisii Kızlar tam 39 haftalıgım doguma 1 haftam var evlendiğimden beri yüzümü aldırıyorum ama bu ara hiç bakamadım kendıme almıs basını gitmiş kaş maş suan gitsem tam zamanımı sizce daha bekleyımmı doguma kadar uzarmı acaba
Kubrarmz Brisii aldır canım bekleme. Her an gelebilir artık . Bende 39+4 um bu sabah Nisan geldi . Bekliyoruz . İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebisleri❤️🐣