Gkee Spinal bende tutmadı ödemden dolayı iğne olması gereken noktaya ulaşamamış o yüzden uyuşamadım ve maalesef 8 kez denediler 8.de uyuştum. O esnada ağlarken anestezi uzmanı genele dönmek istemiyorum ,bebekte etkilenir sabret demişti .Yani Spinal daha iyi ,bir sağlık probleminiz yoksa geneli düşünmeyin