Mumm91 Kızlar merhaba 35+2 günlük hamileyim 2 gündür kasıklarımda ara ara adet ağrısı gibi hafif ağrım var doktor kontrolüme daha 10 gün var normal mi bu ağrı sizlerde de oluyor mu
EcemUgur01 Mumm91 Bende de oluyor şuan 37 haftalığım ara ara oluyor yine bazende afedersiniz ama ishal sancısı çekiyorum. Normal, diğer bebeğinde de yaşamiştım 🌸
35_tecrube Mumm91 valla aynı durumdayim bende kasıklarım çok ağrıyor bacağımı kipirdatamiyorum yatamiyor oturamiyorum nasıl ilerliyecegiz boyle
Mumm91 35_tecrube ben de yatsam rahat edemiyorum dönemiyorum otursam belim ağrıyo kasığım ağrıyo karnım sıkışıyo ben de şaşırdım artık napıcamı ne zormuş meğer son aylar