Duduak Merhabalar ben gebeliğin başından beri fazla kilo ve insülin direnci dolayısıyla matofin yani içeriği metformin kullanıyorum. Benim gibi şeker ilacı kullanmakta olan yada daha önceden kullanmış olan anne var mı aranızda?
funnymummy Duduak gebelik şekeri bende de çıktı diyetle ilerledik eğerki artsaydı benim de kullanmamı söylemişti doktor ama gerek duymadı
runkli0606 Duduak ben 3 yıl önce kilo vermek için kullanmıştım 27 kilo vermiştim. Sonra bıraktım bir daha kullanmadım
Elif2143 Duduak canım bende seker hastasıyım hamıle kalmadan once dıaformın kullanıuordum senın olacın muadılı. Hamıle olunca hapın kesınlıgı kanıtlammadıgı ıcın ünsilin basladık günde tek doz sen dahılıyeye gıtmen gerekiyor
Duduak Elif2143 teşekkür ederim. Benim kadın doğum doktorum aslında TR de sayılı doktorlardan. Endokrin doktoru da kullanmamı önerdi. İkisi de söyleyince kullandım. 30. Haftadayım ama merak da ettim kimse var mı benim gibi diye
Elif2143 Duduak hapmı kullanıyorsunuz. Benımde doktorum hapda olabılır ama onun test edılmıs bır süreci yok dedı unsılın bebege hıc bır zarar vermıyormus.
Duduak Elif2143 herkes başka bir şey söylüyor sanırım ☺️ insüline göre daha az zarar verme ihtimali varmış hapın. FDA onaylı kullanımı fakat tr de henüz kabul almamış. Ama şekeri kontrol altına alamazsak insülin başlayacağız demişti. Ona gerek kalmadı sonrasında.
Elif2143 Duduak iyi canım hee doktorun dedıgı gıbı farklı görüşü ama ynsılınde verse tek doz verır hap gıbı saglıkla doğsunlar Insallah