Ebraz Doğum yaptığım an geldi,sezaryen olmuştum. Ama ya çok az geliyordu yada bebek çekemiyordu, sabrettim bol bol emzirdim,cok şükür arttı ,bebekte doyuyor. İlk günler çişi kanlı gibi turuncumsu geliyordu, etraftakiler bu cocuk doymuyor,sütün yok mama verelim diye çok strese soktular. Doktora gittik yetersiz beslenmeden oluyor ama asla mama verme emzir emzirdikçe düzelecek dedi.Öyle yaptım .Aynı durumu yaşarsanız kimseye kulak asmayın,kendinizi strese sokmayın,doktorunuz neyi uygun görüyorsa ve içgüdünüz size ne yapmayı söylüyorsa onu yapın