happyvera Kızlar 20 haftalık hamileyim, sanki çok tuvaletim varmış gibi sürekli baskı ve ağrı var lavaboya gittiğimde ise birkaç damla geliyor. karnımın altı çok ağrıyor bunu yaşayan var mı? 🥺 çok ağrım var
kubraayman happyvera oyi benimde öyleydii enfeksiyon var canım sende doktora git geciktirmeden ilac verir geciktirme.. antibiyotik verdi o güne hemen gecti birde bol bol su iç günde 4lt yakın…
pandasever happyvera bende şaştım kaldım. Plasenta aşağı rahim ağzında ondan mı bilmiyorum. İdrar testi verdim temiz çıktı da. Haftaya tekrar gideceğim
defnezumram happyvera bebek daha yukarı çıkacak canım daha küçük haftan normal ama yaşadığın şikayetler idrar yolu enfeksiyonu
AyEy1229 happyvera Bende de enfeksiyon var ama idrarı yaparken yanar enfeksiyon olsa. O haftalarda sık tuvalete gidiliyor ve baskı oluyor normal yani.
happyvera kubraayman ay 😭 gerçekten mi ya yarın gideceğim. Bebek aşağıda henüz yukarı çıkmadı ben sürekli kasıklarımda hissediyorum bebekle ilgili olabilir mii
kubraayman happyvera tabi baskı yapıyor idrar torbası mesane tam boşalamıyor icerde kalıp enfeksiyon oluyor bende yaşadım o durumu kötüydü ama ilacla bol bol su ile düzeldim ama antibiyotiksiz geçmez içmemezlik yapma ben icmedim düzelmedi mecbur icmek zorundasın😒😒😒
happyvera AyEy1229 idrar yaparken yanma olmuyor ama sanki çok tuvaletim varmış gibi gidiyorum resmen damla damla geliyor 😭 çok baskı var kasıklarım çok ağrıyor bilemedim bende