Ahsen-24 Kızlar 37 haftalıktan sonra bebeği kilo almayanlar oldu mu? Benim 37 haftalıkten 2900 gramdı 38 haftalık olduk gittim kilosu ayni dedi doktor anlamadım başına gelen var mı acaba
Husa Ahsen-24 merhaba bugün benimde kontrolüm vardı 37+0 ve geçen hafta 2780 bu hafta da ne ben ne bebek kilo almamış sende aynı şeyi yaşamışsın çözüm ya da önerin var mı
Ahsen-24 Husa Malesef cuma günü randevum var gideceğim bakalım ne diyecek 39+4 oluyorum hala kilo alamamışsa doğumu isteyeceğim mecbur Durumdan sizi haberdar ederim
Husa Ahsen-24 Allah yardımcın olsun canım korktuğun gibi olmasın inşallah 🤲🤲🤲 haber verirsen çok sevinirim iyi haberler inşallah 🤲🤲