39+4 deyim . Dün hareket olsun diye baya temizlik yaptım . Yerleri eğilerek sildim. Geceye doğru ise belim neredeyse kitlendi dönem dönem hamilelikte bunu da yaşadım. Bugün de adet agrisi gibi kasıklarıma ağrı vuruyor ve belim yine öyle adet olacak gibi zor yürüyorum. Acaba temizlikten dolayı mıdır doğum sancısı mıdır