Korkmayin ;ben hipotroidi hastasiyim hamile kaldigimi ogrendigimde 66 idi🙈 saglikpcagindaki hemsire vee kapiya kadar gelmisti sonucu gorunce, ilk iki hamileligimdede hep yuksekdi hatta birinde >100 çıkmıştı daha uzerini olcememisti düşünün, tabi hamileyken cok duzenli kullanip hep duusrmek icin dikkat ettim normal sartlarda dikkat etmeidgim için yüksekti, ama benimki 4 un altina inmisken 6.ayda yine 37.7 cikti, stresli zor zamanlar gecirdim ona bagliyorum, bi ay ilacimi yukseltip kullandim cok şükür iki gun önce 3.1 e düştüğünü öğrendim cok sevindim, o yuzden ilacinizi dikaktle kullanin hemen normale donecektir