kubraayman kariyerdeyaparimbebekte22 İlk gebeliğim olmasına rağmen ne 2 li test ne 3 lü diğer testler vs yaptırmadım şeker yüklemeside yaptırmadım detaylı ultrason yaptırıcam oda yarın randevum😒 kisiye göre değişir ama bir sey varsa bile aldırmam etmem zaten detaylı ultrason her sey cıkıyor gereksiz fazla para alıyorlar devletlerde yapmıyor kolay kolay…
1rabiazengin kariyerdeyaparimbebekte22 yazılır canım bende geç kalmıştım ama yaptırdım sağlıkocağında