Bir iki hafta önceye kadar çok güzel bebeğimin tekmelerini hissediyordum hatta bazen aşırı derecede hissediyordum bu tekme değil sanırım kafasını ya da elini uzatıyor direkt diye düşünüyordum karnıma bakınca bile belli oluyordu. 6 aylık hamileyim. Bugünlerde neredeyse çok çok nadir küçük kalp atışı tarzı şeyler hissediyorum. Eskisinden daha fazla hissetmem gerekirken ki sonuçta bebek büyüyor hareket ederken daha çok hissetmem gerekir diye düşünüyorum şu an o kadar belli olmuyor hareketleri bazen hareket etmiyor galiba diye kendi kendime kötü düşüncelere dalıyorumDoktora gittiğimde hiçbir sorun gözükmüyor ama neden se kendimi hep kötü hissediyorum bu konuda size de benzer durum var mı sizde durumlar nasıl?