Tabii ki önemli, hatta en önemlisi detaylı usg. Bebeğinizin tüm organlarına tek tek bakılıyor, gelişimine, ölçümlerine, ellerine, parmaklarına kadar. Benim mesela bebeğimin sağ elinde parmak eksikliği mevcut, bunu eğer detaylıda görmeselerdi ve ben doğumda öğrenmiş olsaydım, kendimi bu duruma hazırlayamayacaktım belki sütüm kesilecekti, belki şok olacaktım, belki lohusa psikolojisine girecektim. Ama iyi ki girmişim ki önceden söylediler, şu an çok hazırım ve onu bir eksiklik olarak görmüyorum, tabii ki hiçbir şey %100 net olarak söylenemez, ama girilmesi gerçekten önemli bir test. Bence eşiniz biraz saçma düşünmüş, zaten amaç herhangi bir sorun varsa bunu görmek. Bazı durumlar var anne karnındayken bile müdahele edilebiliyor. Ya önüne geçebileceğiniz bir şey çıkar da sırf siz detaylı ultrasona girmediniz diye önüne geçemezseniz o zaman nasıl hissedeceksiniz bir de bu şekilde düşünün. Her şey Allah’tan ama tedbir almakta kuldan 👍