Gebelikten önce 3 ay kullandım planlı gebelik olduğu için. Şuan 4. Ayımdayım bebeğin sağlığı iyi çok şükür. Magnezyum ( ocean extramag), folik asit ( vifolic), demir ilacı ( ferrum) kullanıyorum. Hepsi doktor tavsiyesi. Sadece folik asiti gebeliğin ilk 3 ayı olarak bildiğim için sormak istedim.Teşekkürler