-Annem Kizlar 21+2 Haftalık hamileyim. Bu sabah sağ göğsümden süt geldiğini farkettim. Çok fazla değildi sadece meme başını islatacak kadar. Bu durumu yaşayan var mı normal mi bu haftalarda gelmesi ✨
Glcn12 -Annem benim oğlum sağ göğüsümü ememişti hiç şişmiş ikinciye hamileyim şuan sağ göğsümden süt geliyor atletim ıslanıyor ama çok az bişey onu sıkmayın hiç
Youngplanner Ceyss bende de oluyo 38. Haftadayım nerdeyse hergün geceleri damla damla peki doğumdan sonra sütünüz güzel geldi mi onun belirtisi mi acaba bu
-Annem Youngmotherr Aaa sizinde erken gelmeye başlamış beklemiyordum görünce direk yazıp bı sorayım dedim buraya 🤭🤭
Ebru_28 -Annem benimde geliyordu canım doğum yaptım sezaryen 4 saat sonra ilk sütümü elimle sağdım insallah seninde doğumdan sonra hemen gelir.
Ceyss Youngplanner Onun belirtisi olduğunu söylemişti birisi ama ben çok emin değilim açıkçası. Doğumdan sonra sütüm hemen geldi hatta baya geldi yani çok şükür hala devam ediyor.
minigin_annesi11 -Annem hamileyken süt gelmesi erken doğuma işaret diye duymuştum bir sıkıntı olmuyor doğumdan sonra da devam ediyor gelmeye ama sakın göğüslerini sıkma daha çok tetikliyor doğuma
-Annem minigin_annesi11 Ay insalalh öyle birşey olmaz , biraccik sıkmış olabilirim 🙈Birdaha elimi bile sürmem 😂
-Annem Tgcgkhn Az ucundan bu ne ya diyee mincirmis olabilirim ama zaten çok az geldi biraha dokunmam tövbe 😂