Nurcetin1 Arkadaşlar çatım acayip ağrıyor iki haftadır ama bu gece her döndüğümde daha şiddetli ağrıyordu bıçak saplanır gibi gittikçe ağrı şiddetleniyor neden oluyor ne yapmam lazım doktor ilk gebeliğin normal dedi ama canım çok açıyor artık
Tugbacolak Bendeee var aynı durum hemde epey suredır suan 36 haftalıgım hala var rahım buyumesı ve bebegın baskı yapmasından dolayı oluyor dedi doktor
byz35 Benim bebiş çok aşağıda durduğu için 30.haftadan beri şiddetli çatı ağrısı yaşıyorum bunun için bana magnezyum verdi baya işe yarıyor şuan 37+1 sizde doktorunuzla görüşün magnezyum verir mutlaka
Tugbacolak Nurcetin1 evet gece bilhassa sagımdan soluma donerken ayrı bı acı vuruyor sanki bende tedırgın oluyorum her defasında acılmamınoluyor dıye ama sancınız ypksa endıselenmeyın ayakta durdugumda yada azcık yurudugumde bıle artıyor